Millet
Filtru
Gender
Activitate
Etichete
Gama de prețuri
Produkty
WANAKA STRETCH SHORT III Women
Millet
- SAPHIR NEW
- NOIR NEW
Pantalonii scurți sport pentru femei de la Millet te vor încânta cu materialul ușor și respirabil. Croiala sportivă cu talie elastică se adaptează perfect la siluetă.
343,00 lei
308,00 lei
343,00 lei
308,00 lei
Mergeți la detalii
Fusion XCS Short Women
Millet
- SAPHIR NEW
Ușori și elastici, acești pantaloni scurți Fusion XCS Short pentru femei de la Millet sunt confecționați din X.C.S., o țesătură softshell foarte rezistentă, care cere activitate.
441,00 lei
242,00 lei
Mergeți la detalii
Trekker Stretch Short II Women
Millet
- BLACK - NOIR
Pantaloni scurți elastici cu croială ergonomică de la Millet. Sunt perfecți pentru drumeții montane și excursii la țară.
343,00 lei
205,00 lei
Mergeți la detalii
Trekker Stretch 3/4 Pant II Women
Millet
- BLACK - NOIR
Pantaloni 3/4 ușori de la Millet potriviți pentru o gamă largă de activități în aer liber în zilele toride de vară. Material extrem de elastic și respirabil.
324,00 lei
243,00 lei
Mergeți la detalii
Brandul francez Millet a devenit celebru în anii 1930 pentru pungile de cumpărături simple, cu mânere lungi. Câțiva ani mai târziu, și-a îndreptat atenția către rucsacuri, ceea ce s-a dovedit a fi un pas în direcția cea bună. Echipamentele tehnice pentru munte au devenit piatra de temelie a succesului companiei, care s-a bazat întotdeauna pe o cooperare strânsă cu cei mai importanți alpiniști ai vremii.
ISTORIA MĂRCII MILLET
1921
LA ÎNCEPUT A FOST UN RUCSAC DE PÂNZĂ
Marc Millet și soția sa au deschis o fabrică la Saint-Fons, lângă Lyon, unde au cusut saci de pânză.
1928
MEIUL S-A STABILIT ÎN ALPI
Cuplul și-a mutat afacerea la Annecy.
1934
PRIMA SCHIȚĂ A UNUI RUCSAC CU CONSTRUCȚIE METALICĂ
Millet își începe drumul spre vârf.
1945
MAI REPEDE, MAI SUS, MAI DEPARTE
Raymond și René Millet au preluat afacerea de familie și au început să dezvolte rucsacuri pentru cățărat în munții înalți. Ei au invitat un tânăr alpinist pe nume Louis Lachenal să îi ajute.
1950
PRIMELE OPT MII!
La 3 iunie 1950, Louis Lachenal și Maurice Herzog au fost primii oameni care au ajuns pe vârful opt mii. Aceștia au escaladat muntele Annapurna echipați cu un rucsac Millet Annapurna 50.
1959
SPIRITUL ECHIPEI
Millet l-a angajat pe Walter Bonnati, un pasionat experimentat de alpinism, ca și consultant tehnic pentru dezvoltarea de echipamente montane.
1963
MARI REALIZĂRI
Walter Bonatti și René Desmaison au realizat prima și a doua ascensiune a feței nordice a Grandes Jorasses.
1964
NYLON VINE LA FAȚA LOCULUI
Millet a realizat primul rucsac din nailon, un material impermeabil mai ușor decât bumbacul. Dar aceasta nu a fost singura inovație a lui Sherpa 50. Acesta avea, de asemenea, curele revoluționare din nailon cu spumă.
1977
CÂND MUNȚII CHEAMĂ
Realizările au încurajat dezvoltarea și inovarea în domeniul îmbrăcămintei de exterior. A fost concepută prima jachetă cu membrană goretex, iar izolația sintetică a văzut lumina zilei.
1978
EVERESTUL FĂRĂ OXIGEN
Reinhold Messner a devenit membru al echipei Millet și, în același an, a escaladat cel mai înalt munte din lume cu echipamentul mărcii franceze. Împreună cu Peter Habeler, au devenit primii oameni care au reușit acest lucru fără a folosi oxigen artificial.
1982
EDLINGER CU COLECȚIA DE MEI
Millet a prezentat prima colecție cuprinzătoare de îmbrăcăminte concepută de alpiniștii înșiși.
1987
NAȘTEREA TRILOGIEI ALPINE
Alpiniștii francezi și membri ai echipei Millet - Christophe Profit și Eric Escoffier - au acceptat cea mai mare provocare montană a secolului XX. Ei au concurat pentru a vedea cine ar putea fi primul care reușește să efectueze cu succes ascensiuni de iarnă în solitar pe legendarele fețe nordice ale celor trei giganți alpini Grandes Jorasses, Matternhorn și Eiger.
1995
MILLET PARTE DIN LAFUMA
În februarie 1995, Lafuma, liderul pieței franceze de rucsacuri din regiunea Drôme, a preluat în portofoliul său mărcile Millet, Racer și Gamet.
2001
COBORÂREA DE PE EVEREST
Marco Siffredi a coborât pe Norton's Couloir și pe fața nordică a Muntelui Everest. Frumosul freerider a fost sponsorizat de nimeni altul decât Millet.
2003
CURSE DE SCHI DE TURĂ
Primul an al cursei de schi de tură TSF-Millet (Tournette Sources du Fier) i-a testat pe concurenți cu peste 5000 de metri verticali în doar două zile. Astăzi, acest eveniment este punctul culminant al sezonului pentru mulți pasionați de schi de tură.
2007
MILLET SPRIJINĂ VISELE
Millet sprijină aventurierii din întreaga lume printr-un program numit Millet Expedition Project. Persoane și grupuri, planuri și vise peste provocări montane.
2009
Millet a încheiat un parteneriat cu Chamonix Guides Company, cel mai vechi și mai prestigios grup de ghizi montani din lume, cu peste 250 de membri.
2012
REALIZĂRILE DESIGNULUI
Millet a câștigat premiul de la L'observateur international du design pentru două dintre produsele sale: bocancii de alpinism Everest și jacheta ULZ.
2013
VÂRFUL INOVAȚIEI
Rucsacul Ski Touring Matrix a câștigat o medalie de aur datorită sistemului său de spate cu formă unică și aspectului inconfundabil.
2017
Rucsacul ultraușor de schi de tură Pierra Ment 20 a câștigat premiul de aur ISPO AWARD pentru cel mai bun produs de schi.
2021
Millet, popularul brand sportiv, își sărbătorește cea de-a 100-a aniversare. Acum este și mai angajat să reducă la minimum impactul activităților sale asupra omului și a mediului înconjurător. 81% dintre țesăturile hidrofobe Millet nu conțin PFC. 96% dintre materialele utilizate în producție sunt certificate Oeko-Tex® sau Bluesign®. Mai mult de 90% din producție provine din fabrici auditate extern în ceea ce privește impactul social și de mediu. 100% din țesături sunt testate direct în laboratoarele Millet.
2022
În ianuarie 2022, compania a fost preluată de nepotul fondatorului, Jean-Pierre Millet, și de Inspirting Sport Capital (ISC), o firmă privată de investiții dedicată industriei sportive. Marca Millet devine din nou o afacere de familie.
2023
Millet prezintă un plan până în 2030 pentru a încetini efectele negative ale schimbărilor climatice. Viziunea este de a minimiza impactul negativ al activităților companiei asupra societății și a planetei.