Fjällräven
Produkty
1960 Logo hat
Fjällräven
- Palm Green
Pălărie tricotată Fjällräven realizată din lână de miel moale și caldă. Tricotul în două straturi cu boruri largi nu este doar funcțional, ci și un accesoriu de design care vă va ține de cald.
263,00 lei
236,00 lei
Mergeți la detalii
1960 Logo Headband
Fjällräven
- True Red
Bandă de cap Fjällräven din lână merinos moale, care este în mod natural antibacteriană și vă ține cald chiar și atunci când este umedă. Cârlionțul clasic tricotat cu logo-ul mărcii se potrivește cu orice ținută.
162,00 lei
145,00 lei
Mergeți la detalii
Kiruna Hat
Fjällräven
- Pomegranate Red
Pălărie Fjällräven practică pentru drumeții și multisport. Un crep de lățime medie, un design simplu și un logo din piele sunt caracteristicile care o fac să fie partenerul tău de călătorie.
223,00 lei
156,00 lei
Mergeți la detalii
Singi Two-Pin Belt
Fjällräven
- Black
- Leather Cognac
Cureaua din piele Fjällräven cu cataramă metalică cu doi dinți și logo gravat.
324,00 lei
291,00 lei
324,00 lei
291,00 lei
Mergeți la detalii
Singi Belt (77281)
Fjällräven
- Black
O curea clasică Fjällräven din piele naturală, care va crește în frumusețe de-a lungul anilor.
283,00 lei
254,00 lei
Mergeți la detalii
Canvas Belt
Fjällräven
- Dark Grey 030
Curea textilă de la Fjällräven cu lungime reglabilă și cataramă metalică.
162,00 lei
145,00 lei
Mergeți la detalii
ISTORIA MĂRCII Fjällräven
1960
TOTUL A ÎNCEPUT CU UN RUCSAC
Fjällräven s-a născut din viziunea unui singur om: o viziune de a face natura accesibilă pentru mai mulți oameni. Visul unui copil de a fonda o companie producătoare de echipamente pentru activități în aer liber a devenit realitate atunci când tânărul Åke Nordin și-a confecționat primul rucsac în subsolul unei case mici din Örnsköldsvik, pe coasta înaltă a Suediei. Cu ajutorul mașinii de cusut a mamei sale și a uneltelor tatălui său, Åke a creat un rucsac cu cadru din lemn. 10 ani mai târziu a lansat primul produs spre vânzare - un rucsac ușor cu cadru din aluminiu. Construcția ușoară și solidă a fost de neegalat la acea vreme. Acesta a făcut ca drumețiile în peisajul scandinav să fie mult mai ușoare.
1964
DE LA RUCSAC LA CORTURI
Rucsacurile de succes au fost urmate în curând de corturi. Åke Nordin a lansat primul model sub numele de Thermo Tent în 1964. A fost o idee revoluționară, deoarece de atunci oamenii din întreaga lume se puteau trezi uscați și mulțumiți. Construcția în două straturi a făcut ca poveștile cu sacii de dormit umezi să devină istorie.
1968
INSPIRAT DE GROENLANDA
O expediție scandinavă în Groenlanda l-a inspirat pe Åke să înceapă să producă îmbrăcăminte de exterior. Materialul G-1000 tratat cu ceară specială Greenland Wax a transformat jacheta Greenland Jacket într-un adevărat succes. Fiind extrem de rezistentă, datorită rezistenței sale excepționale la deteriorare, apă și vânt, a devenit în scurt timp preferata multor călători și pasionați de activități în aer liber.
1970
PANTALONI PENTRU VREME REA
Drumețiile prin natura aspră necesită pantaloni de exterior bine ajustați, care pot rezista chiar și la o manevră ceva mai dură. Pantalonii New Greenland Trousers se comportă excelent de-a lungul drumului.
1974
ÎN CIUDA ÎNGHEȚULUI
Lui Åke îi plăcea să fie în aer liber în toate anotimpurile. Într-o noapte geroasă, în timpul unei furtuni, a făcut un jurământ că nu va mai suferi niciodată de frig așa cum a făcut-o în acea zi. A apărut jacheta Expedition Down Jacket, care constă din două jachete mai ușoare cusute împreună pentru a minimiza pierderile de căldură. A devenit atât de populară încât acum este protejată de organizația non-profit suedeză Svensk Form.
1978
TIMP PENTRU KÅNKEN
Åke Nordin a creat rucsacul Fjällräven Kånken ca răspuns la problemele de spate de care sucevenii suceveni sufereau din ce în ce mai mult la acea vreme. A nimerit exact ce trebuia. Forma dreptunghiulară a ghiozdanului putea găzdui cu ușurință manuale de până la dimensiunea A4, în timp ce curelele le permiteau copiilor să se joace sau să plece în aventuri cu mâinile libere. Nu a durat mult până când Kånken și-a croit drum în lumea adulților.
1994
VULPILE ARCTICE AU NEVOIE DE AJUTOR
Åke Nordin și-a numit compania după o vulpe arctică, datorită neoboselii și ingeniozității acesteia. Atunci când numărul acestor animale sălbatice a început să scadă, el a încurajat protejarea lor, precum și monitorizarea condusă de experți de la Universitatea din Stockholm. Astăzi, populația crește din nou, dar schimbările climatice reprezintă o provocare constantă atât pentru oamenii de știință, cât și pentru vulpi.
1997
AVENTURĂ CU SANIA TRASĂ DE CÂINI
Cei de la Fjällräven cred că, cu echipamentul potrivit, oricine se poate bucura de sălbăticia iernii, indiferent de experiența anterioară în aer liber. Așa s-a născut Fjällräven Polar - o călătorie de 300 km prin tundra arctică într-o sanie trasă de câini, cu o echipă de experți în supraviețuire care se ocupă de siguranța participanților.
2005
FJÄLLRÄVEN CLASSIC PENTRU PRIMA DATĂ
Åke Nordin a susținut că toată lumea ar trebui să aibă șansa de a experimenta ei înșiși magia drumețiilor în zona rurală. Acesta a fost motivul pentru care a fost organizată drumeția de lungă distanță Fjällräven Classic. Primul traseu a mers pe urmele așa-numitului traseu regal și a acoperit aproximativ 100 km. Popularitatea crescândă a drumețiilor prin sălbăticia suedeză l-a determinat ulterior pe Fjällräven să organizeze evenimente similare în Danemarca, SUA și Hong Kong.
2008
UȘOR ȘI FUNCȚIONAL
Rucsacul Kajka este o combinație inteligentă a designului simplu al legendarului Kånken, a materialelor durabile, a sistemului de spate reglabil și a multor detalii tehnice utile. La scurt timp după lansare, nu numai că a câștigat numeroase premii, dar și cel mai important, încrederea clienților săi.
2011
FĂRĂ TRATAMENT PFC
Perfluorocarburile, sau pe scurt PFC, sunt utilizate aproape în întreaga lume, în ciuda efectelor secundare nocive ale acestora. Împreună cu partenerii săi, Fjällräven a dezvoltat un nou material pentru partea superioară, fabricat parțial din poliester reciclat, care își păstrează rezistența la apă chiar și fără a utiliza aceste substanțe periculoase. Prima jachetă realizată din această țesătură a câștigat o serie de premii chiar înainte de a ajunge pe rafturile magazinelor. Fjällräven a renunțat complet la impermeabilizarea pe bază de PFC în 2015.
2014
PROGRAM ÎN JOS PROMISIUNE
Prin programul Down Promise, Fjällräven poate dovedi în orice moment de unde provine exact puful utilizat în producția de îmbrăcăminte și saci de dormit și dacă păsările din ferme sunt îngrijite corespunzător. Această strategie este fără egal în industria outdoor.
2017
ÎNAPOI ÎN MUNȚI
Ideea de a înființa o companie de echipamente pentru activități în aer liber s-a născut în munți, în mintea lui Åke Nordin. Mulți ani mai târziu, vârfurile abrupte au devenit, de asemenea, sursa de inspirație pentru o gamă de îmbrăcăminte sportivă pentru mediul alpin. Colecția Bergtagen a fost creată în strânsă colaborare cu Asociația suedeză a ghizilor de munte și, ca atare, oferă echipament tehnic pentru utilizarea în condiții extreme.
2018
GROENLANDA SE ÎNTOARCE
Colecția Greenland reînnoită este o celebrare a unei jumătăți de secol de momente frumoase petrecute în inima naturii. Tehnologiile moderne, stilurile foarte potrivite, materialele durabile și un aspect retro elegant fac din ea alegerea perfectă pentru aventurile mici și mari de afară.
2019
Fjällräven a lansat Kånken Essentials, accesorii inspirate de legendarele rucsacuri Kånken, născute în anii 1970. Milioane de utilizatori ai rucsacurilor elegante pot alege exact accesoriul care li se potrivește cel mai bine pentru laptop, tabletă, papetărie sau chiar o gustare. Un organizator căptușit pentru aparatul foto și accesorii a fost adăugat în gamă, în timp ce pentru excursioniștii de o zi a fost adăugată o pungă specială pentru mâncare caldă.
2023
Gama Kånken a fost extinsă și mai mult cu rucsacuri care dispun de un manșon pentru laptop din țesătură rezistentă cu opțiuni de depozitare versatile.