De la mare la vârf
În 1984, un mic grup de alpiniști de pe cel mai plat continent din lume a reușit să urce pe Everest, stabilind o nouă rută pe fața nordică în stil alpin, fără oxigen. Șase ani mai târziu, unul dintre membrii echipei, Tim Macartney-Snape, a decis să se întoarcă pe Everest, deoarece și-a dat seama că nimeni nu urcase încă pe cei 8.848 de metri reali, ceea ce însemna să înceapă ascensiunea de la nivelul mării - "de la mare la vârf". De aici și numele companiei.
În primăvara anului 1990, Tim și-a început expediția în apele călduțe ale Golfului Bengal și apoi a pornit pe jos prin câmpia Gangetic spre poalele îndepărtate ale Himalayei. Patru luni mai târziu, după o ascensiune solitară din tabăra de bază și fără ajutorul oxigenului, s-a aflat din nou în cel mai înalt punct de pe pământ. De aceea, ascensiunea solitară a lui Tim pe Everest a fost supranumită expediția"De la mare la vârf".
De la o pasiune pentru alpinism la un brand de renume mondial de echipamente pentru activități în aer liber și alpinism
În Australia, Tim și-a unit forțele cu prietenul, entuziastul și guru al designului în domeniul alpinismului, Roland Tyson, și împreună au construit o companie care valorifică cunoștințele lor despre activitățile în aer liber pentru a crea echipamente de exterior cu adevărat ingenioase, de înaltă calitate, dar la prețuri accesibile. Ei și-au numit compania Sea to Summit după expediția lui Tim, iar afacerea lor este înfloritoare. Pe lângă o gamă largă de echipamente pentru drumeții și camping, ei oferă, de asemenea, echipamente de alpinism și rucsacuri urbane pline de imaginație.