Mammut
Filtru
Etichete
Gama de prețuri
Produkty
First Zip 16
Mammut
- salmon-terracotta 3747
- black 0001
- jade-dark jade 40240
Modelul First Zip de la Mammut este alegerea potrivită pentru copiii dumneavoastră.
275,00 lei
233,00 lei
275,00 lei
233,00 lei
275,00 lei
233,00 lei
Mergeți la detalii
First Zip 8
Mammut
- cool blue-deep ice 50551
- black 0001
- imperial-inferno 5532
- black-inferno 0575
- jade-dark jade 40240
- tangerine-dark tangerine 2261
Modelul First Zip de la Mammut este alegerea potrivită pentru copiii dumneavoastră.
250,00 lei
212,00 lei
250,00 lei
212,00 lei
250,00 lei
212,00 lei
250,00 lei
212,00 lei
250,00 lei
212,00 lei
250,00 lei
212,00 lei
Mergeți la detalii
First Zip 4
Mammut
- salmon-terracotta 3747
- black 0001
- black-inferno 0575
- cool blue-deep ice 50551
- safety orange-black 2210
- candy-black
- imperial-inferno 5532
Modelul First Zip de la Mammut este alegerea potrivită pentru copiii dumneavoastră.
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
225,00 lei
191,00 lei
Mergeți la detalii
Compania elvețiană ofo Mammut este unul dintre cei mai renumiți producători de echipamente outdoor din lume. Piatra de temelie a acestui succes a fost pusă în urmă cu 160 de ani de un tânăr fabricant de frânghii din Lenzburg.
POVESTEA LUI MAMMUT
1862
ÎNCEPERE
Kaspar Tanner (în imagine, bărbatul din dreapta). După ce și-a încheiat ucenicia de trei ani, a lucrat o vreme ca meseriaș în Germania, dar în 1862 a început să fabrice frânghii la Dintikon, în Elveția. Acesta este locul în care s-a născut marca Mammut.
1890
În 1890, compania norvegiană Fuglesangs Sønner, fondată în 1855, a brevetat primul sac de dormit. Mai târziu, i-au schimbat numele în Ajungilak, iar în 2001 a devenit membru al familiei Mammut.
1909
Compania producătoare de pantofi Raichle a fost fondată de Louis Raichle în Kreuzlingen, Elveția. Mammut a preluat-o în 2003, având o experiență de aproape un secol. Pantofii Raichle sunt produși sub marca Mammut din 2009.
1943
MAMMUT LOGO
În 1943, a fost fabricată o frânghie - primul produs care poartă sigla Mammut.
1952
În 1952, a fost lansată prima frânghie de nylon răsucită pe ghețar - Mammut Argenta.
1964
În 1964, primul de acest tip - Mammut Dynamic cu o singură coardă - a fost certificat de organizația internațională de alpinism UIAA.
1968
În 1968, în colaborare cu armata elvețiană, a fost dezvoltat aparatul de emisie-recepție de avalanșă Barryvox VS 68, care a redus semnificativ numărul victimelor avalanșelor.
1978
GORE-TEX
Prima jachetă și primul pantalon din material Gore-Tex au fost lansate de Mammut în 1978. Produsele au fost denumite Altitude.
1981
Mammut a introdus prima colecție, gama complexă de produse cuprindea îmbrăcăminte de exterior și saci de dormit (inclusiv modele de puf).
1984
Managerul de produs Albert Wenk a început colaborarea cu experții elvețieni în materiale textile de la compania Schoeller, colaborarea a avut succes și au apărut primii pantaloni soft shell. Informația privind avantajele noului material s-a răspândit rapid, astfel încât chiar și cei mai conservatori alpiniști au decis în scurt timp să își înlocuiască pantalonii de lână cu noii pantaloni, cu uscare rapidă, rezistenți la vânt și respirabili.
1984
Mammut a lansat prima colecție cuprinzătoare pentru alpiniști care conține, printre altele, îmbrăcăminte Mammut, carabine și hamuri de alpinism.
1989
RUCSACURI MAMUT
În 1989, Fürst, specialistul elvețian în producția de rucsaci, a fost preluat de Mammut. Câțiva ani mai târziu, Mammut a încetat să mai folosească marca Fürst, de acum încolo toată producția a purtat sigla Mammut.
1995
Tehnică, inovatoare, premiată, inspirată de fața nordică a Eigerului. Colecția Mammut Extreme a dat startul transformării companiei dedicate producției de echipamente de alpinism și escaladă într-o companie care aprovizionează piața outdoor cu aproape toate tipurile de echipamente. Produsele individuale au fost dezvoltate în colaborare cu alpiniști și alpiniști de renume și s-au distins astfel prin funcționalitatea lor excelentă și calitatea prelucrării. Designul albastru-portocaliu caracteristic al Mammut a fost păstrat în anii următori. Mammut a realizat ceea ce doar câțiva producători au reușit să facă: o identificare clară a mărcii bazată pe schema de culori.
2008
Organizația independentă Fair Wear Foundation monitorizează dacă societățile implicate iau măsuri coerente și eficiente pentru a reglementa condițiile de muncă în lanțul de aprovizionare. Mammut a devenit membră a grupului ale cărui reguli sunt considerate a fi printre cele mai stricte din lume, în 2008.
2012
În 2012, rucsacurile de iarnă Mammut au fost echipate cu airbagul integrat pentru avalanșă R. A. S. (Removable Airbag System) dezvoltat de compania elvețiană Snowpulse. Sistemul conceput pentru a satisface cerințele ghizilor montani și ale altor profesioniști se distinge prin versatilitatea sa. Oferă posibilitatea de cumpărare Oferă posibilitatea de a cumpăra modelul său de bază, care poate fi apoi introdus cu ușurință în rucsacul ales de dumneavoastră. Mai mult, după scoaterea sistemului, rucsacul poate fi folosit în aer liber vara sau pe tot parcursul anului într-un oraș.
2017
DEZVOLTARE BARRYVOX
Aparatul de emisie-recepție cu avalanșă Barryvox a prezentat o fiabilitate imbatabilă încă de la lansarea sa. Chiar și acum, 45 de ani mai târziu, este încă dezvoltat și produs în Elveția. Experiența acumulată de-a lungul deceniilor a fost implementată în cele mai noi modele din iarna 2017/2018. Mammut transceiver Barrywox a împins limitele în ceea ce privește valoarea utilitară, fiabilitatea și performanța.
2017
În 2017, Mammut a prezentat prima colecție de îmbrăcăminte casual "Inspired by Engadin", un ansamblu armonios bazat pe combinații atrăgătoare de culori, tăieturi sofisticate și o selecție atentă a materialelor de calitate.
2017
EIGER EXTREME
Cea de-a patra generație a colecției Mammut Eiger Extreme stabilește tendințele în materie de îmbrăcăminte pentru mediul alpin. Oferă soluția perfectă pentru orice situație, fie că este vorba de expediții pe cele mai înalte vârfuri din lume, de schi-alpinism sau de escaladă pe gheață. Cu toate acestea, funcționalitatea, greutatea redusă și designul sofisticat nu se bazează doar pe succesele anterioare. Colecția actuală, ca și cea din 1995, ajută la definirea direcției pe care o iau sporturile montane.
2019
Mammut primește "Leader Status" din partea Fundației Fair Wear.
Mammut a fost primul brand de produse outdoor care s-a alăturat Fundației Fair Wear (FWF) pentru a lucra la îmbunătățirea sistematică a condițiilor de muncă în lanțul de aprovizionare. În calitate de organism de monitorizare independent, FWF examinează măsura în care sistemele și procesele de management ale unei companii contribuie la îmbunătățirea condițiilor de muncă la furnizorii săi.
2020
În calitate de semnatar al Cartei industriei modei pentru acțiune climatică a ONU, Mammut se angajează să își reducă emisiile de CO2 cu 30% până în 2030 și acordă o atenție considerabilă pierderii ghețarilor. Mammut a lansat campania sub hashtag-ul #TogetherForGlaciers.
2021
După un an pandemic dificil, brandul elvețian de îmbrăcăminte outdoor Mammut se concentrează pe extinderea pe piețele mari și în creștere cu ajutorul noilor proprietari - compania britanică de investiții Telemos Capital.
2022
Compania sărbătorește cea de-a 160-a aniversare. Cea mai mare dorință a ei este să lase o moștenire pentru generațiile viitoare care să le permită să-și trăiască aventurile așa cum o facem noi astăzi.
2023
Compania a reușit să-și reducă amprenta de carbon cu aproximativ o cincime. În plus, Mammut a introdus o colecție decarbonizată de pantofi de alergare pe traseu. Folosește deșeuri de poliester pentru materiale izolante într-un mod inovator.
Printre altele, Mammut își consolidează responsabilitatea socială, continuând să colaboreze cu organizații precum Protect Our Winters și ClimbAID și semnând Acordul internațional privind sănătatea și siguranța în industria textilă și de îmbrăcăminte.