La Sportiva
Filtru
Activitate
- Alergare 94×
- Alpinism 48×
- Bouldering 67×
- Camping 45×
- Cățărare pe mai multe lungimi 64×
- Cățărare pe perete 57×
- Cățărare sportivă 87×
- Ciclism 30×
- Drumeții grele 42×
- Drumeții montane înalte 39×
- Expediție de escaladă 9×
- Freeride și freetour 27×
- Ledolezení 7×
- Moda urbană 73×
- Muncă și salvare 2×
- Rășini 29×
- Schi alpinism 108×
- Schi alpinism și schi alpinism 114×
- Schi alpinism și schi pe pârtii 14×
- Schi de fond 33×
- Via Ferrata 83×
Etichete
Gama de prețuri
Produkty
Bushido III GTX Women
La Sportiva
- Black/Hibiscus
Pantofi de trail pentru femei, impermeabili, pentru orice teren. Datorită tălpii agresive Frixion® Red cu dublă densitate, oferă stabilitate perfectă în alergările și coborârile solicitante (potrivită pentru skyrunning).
950,00 lei
855,00 lei
Mergeți la detalii
Bushido III GTX
La Sportiva
- Black/Yellow_999100
Pantofi de trail pentru bărbați impermeabili pentru orice teren. Datorită tălpii agresive Frixion® Red cu dublă densitate, oferă stabilitate perfectă în alergările și coborârile solicitante (potrivită pentru skyrunning).
950,00 lei
855,00 lei
Mergeți la detalii
BRISTEN THERMAL HOODY Men
La Sportiva
- Cherry Tomato
Hanoracul fleece pentru bărbați de la La Sportiva vă va oferi o izolare termică perfectă, respirabilitate și vă va proteja în vreme vântoasă. Croiala sportivă nu vă va restricționa mișcarea.
1 050,00 lei
945,00 lei
Mergeți la detalii
ETHEREAL PRO JKT Women
La Sportiva
- Hibiscus/Black
Jacheta de alergare pentru femei de la La Sportiva vă va proteja pe vreme rea datorită materialului său rezistent la vânt și la apă. Materialul asigură, de asemenea, o respirabilitate ridicată.
1 395,00 lei
1 185,00 lei
Mergeți la detalii
ETHEREAL PRO Jacket Men
La Sportiva
- Deep Sea/Tropic Blue
- Cherry Tomato/Carbon
Jacheta de alergare pentru bărbați de la La Sportiva este alegerea ideală pentru alergarea pe vreme rece. Materialul în trei straturi te va proteja pe timp de ploaie și vânt.
1 395,00 lei
1 185,00 lei
1 395,00 lei
1 255,00 lei
Mergeți la detalii
IKARUS PANT Men
La Sportiva
- Deep Sea/Hurricane
Pantalonii skialp pentru bărbați de la La Sportiva sunt confecționați din materiale funcționale care îți oferă protecție împotriva elementelor și libertate de mișcare.
1 095,00 lei
985,00 lei
Mergeți la detalii
ELDO JEANS Men
La Sportiva
- Jeans/Deep Sea
Blugii de alpinism pentru bărbați de la La Sportiva îți vor face timpul petrecut pe stâncă și cu prietenii mai plăcut. Croiala sportivă nu limitează mișcarea și arată foarte bine.
575,00 lei
517,00 lei
Mergeți la detalii
OUTLINE T-SHIRT Women
La Sportiva
- Springtime
- Everglade
Tricoul cu mânecă scurtă pentru femei de la La Sportiva vă va oferi un confort plăcut la purtare datorită bumbacului organic și a croielii sale.
190,00 lei
171,00 lei
190,00 lei
161,00 lei
Mergeți la detalii
PINNACLE DOWN Jacket Women
La Sportiva
- Deep Sea/Stone-Blue
- Springtime
Jacheta izolatoare pentru femei este ușoară, respirabilă și caldă. Materialul rezistent la vânt vă protejează în vreme vântoasă. Croiala sportivă pentru femei cu glugă reglabilă se potrivește perfect. Elementele reflectorizante vă sporesc vizibilitatea.
1 295,00 lei
1 165,00 lei
1 295,00 lei
1 165,00 lei
Mergeți la detalii
BIVOUAC DOWN Jacket Men
La Sportiva
- Everglade/Bamboo
Jacheta izolatoare pentru bărbați de la La Sportiva vă va oferi un confort termic perfect. Greutatea redusă și capacitatea mare de ambalare fac din jachetă partenerul perfect pentru expedițiile dvs. de aventură.
1 495,00 lei
1 345,00 lei
Mergeți la detalii
PINNACLE DOWN Jacket Men
La Sportiva
- Hurricane/Deep Sea
- Tropic Blue/Cherry Tomato
- Savana/Everglade
Jacheta izolată pentru bărbați de la La Sportiva vă va ține de cald în timpul activităților în aer liber. Croiala sportivă cu glugă reglabilă se potrivește perfect. Detaliile reflectorizante vă sporesc vizibilitatea.
1 295,00 lei
1 165,00 lei
1 295,00 lei
1 165,00 lei
1 295,00 lei
1 165,00 lei
Mergeți la detalii
MYTHIC PRIMALOFT® Jacket Men
La Sportiva
- Hurricane/Deep Sea
- Cherry Tomato
- Tropic Blue/Bamboo
Jacheta izolatoare sport pentru bărbați din material rezistent la vânt vă oferă o izolare și o respirabilitate optime. Croiala sportivă cu glugă ergonomică reglabilă se potrivește perfect.
1 375,00 lei
1 237,00 lei
1 375,00 lei
1 237,00 lei
1 375,00 lei
1 237,00 lei
Mergeți la detalii
FOR YOUR MOUNTAIN SOCKS
La Sportiva
- Hibiscus/Malibu Blue
- Black/White
- Black/Sangria
- Black/Neon
Șosete de drumeție cu un design bicolor pe care le veți iubi nu numai pentru aspect, ci și pentru materialul plăcut de amortizare.
110,00 lei
99,00 lei
110,00 lei
99,00 lei
110,00 lei
99,00 lei
110,00 lei
99,00 lei
Mergeți la detalii
ALYA VEST Women
La Sportiva
- Springtime/Cherry Tomato
- Moonlight/Zest
Vesta izolată sport pentru femei de la La Sportiva este potrivită pentru femeile active. Izolația sintetică din față vă menține căldura chiar și atunci când este umedă. Panoul din spate respirabil permite mișcarea fără restricții.
750,00 lei
675,00 lei
750,00 lei
675,00 lei
Mergeți la detalii
DESCENDER STORM Jacket Women
La Sportiva
- Cherry Tomato
- Moonlight
- Storm Blue
- Alpine/Celadon
Jachetă tehnică pentru femei care vă va ține de cald în zilele mai reci. Este rezistentă la vânt și protejează împotriva ploii ușoare. Croiala sportivă se potrivește bine, mânecile au o manșetă elastică, iar gluga se potrivește sub cască.
900,00 lei
765,00 lei
900,00 lei
765,00 lei
900,00 lei
540,00 lei
900,00 lei
540,00 lei
Mergeți la detalii
CHILL Jacket Women
La Sportiva
- Stone-Blue/Deep Sea
- Springtime
Hanoracul cu glugă ușoară din fleece pentru femei de la La Sportiva este alegerea potrivită pentru toate femeile active. Materialul ușor, dar călduros și respirabil oferă confort maxim și libertate de mișcare.
600,00 lei
510,00 lei
600,00 lei
540,00 lei
Mergeți la detalii
Warm Up Primaloft Skirt Women
La Sportiva
- Everglade/Cherry Tomato
- Moonlight/Cherry Tomato
- Carbon/Cherry Tomato
- Black/White
- Storm Blue/Cherry Tomato
- Celadon/Crystal
Fustă izolată de la La Sportiva realizată din Primaloft® cald. O piesă esențială în garderoba dvs. pentru schi de tură sau traversări de iarnă.
545,00 lei
490,00 lei
545,00 lei
490,00 lei
545,00 lei
490,00 lei
545,00 lei
490,00 lei
545,00 lei
463,00 lei
545,00 lei
272,00 lei
Mergeți la detalii
Prodigio Women
La Sportiva
- Stone-Blue/Moonlight
- Rose/Springtime
Un pantof de trail pentru femei, ușor și respirabil, cu o cutie largă pentru degetele de la picioare, conceput pentru alergarea pe distanțe foarte lungi. Datorită tălpii exterioare FriXion® Red cu spumă cu memorie XFlow™, asigură o rulare perfectă și o returnare mare de energie.
800,00 lei
640,00 lei
800,00 lei
640,00 lei
Mergeți la detalii
la Sportiva - povestea mărcii
La Sportiva s-a născut în 1928, când Narciso Delladio a început să confecționeze manual saboți și pantofi din piele pentru fermierii și tăietorii de lemne care locuiau în văile Fassa și Fiemme din Dolomiții italieni. După încheierea războiului mondial, cererea de încălțăminte de calitate a crescut, așa că Narciso a angajat angajați suplimentari. Faima Calzoleria Sportiva s-a răspândit în curând dincolo de văile montane.
Astăzi, La Sportiva produce încălțăminte și rucsacuri pentru aproape toate activitățile în aer liber pe care vi le puteți imagina. Pantofii pentru cățărare, cizmele de alpinism și cizmele de expediție pentru alpinism se află chiar în topul pieței. Gama s-a extins recent pentru a include încălțăminte pentru schi de tură și alergare pe trasee montane. Producția de încălțăminte este urmată cu succes de producția, în continuă expansiune, de îmbrăcăminte tehnică pentru alergare, alpinism și schi de tură. Cea mai mare parte a producției are încă loc la sediul central al companiei din Ziano di Fiemme, dar echipamentele cu sigla La Sportiva pot fi achiziționate în peste 70 de țări din întreaga lume.
LA SPORTIVA ISTORIA MĂRCII
1920-1939
Momentul în care zvonurile despre îndemânarea lui Narciso Delladio au început să se răspândească prin văile din Fassa și Fiemme este momentul în care s-a născut marca. Tânărul Narciso a reușit să facă încălțăminte de înaltă calitate pentru fermieri și tăietori de lemne. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, Narciso făcea cizme pentru armata italiană. În timpul războiului, a fost dezvoltat sistemul patentat de șireturi, adoptat mai târziu de alte companii de încălțăminte respectate.
După 1945
După cel de-al Doilea Război Mondial, cererea de încălțăminte de calitate a crescut dramatic, astfel încât numărul angajaților Narciso a crescut substanțial. Popularitatea companiei Calzoleria Sportiva a ajuns mult dincolo de granițele văilor natale din munții italieni.
1950-1959
Numărul de angajați a fost mărit din nou în anii '50 de către fiul lui Narciso, Francesco Delladio. Francesco este bine cunoscut pentru capacitatea de a lua decizia corectă la momentul potrivit. El a fost cel care a dus la bun sfârșit construcția unei noi fabrici de producție în suburbiile Tesero. Uzina în care, la scurt timp după ce a fost finalizată, a început noua producție de ghete de schi. Popularitatea crescândă a acestui sport trebuia să fie însoțită de cizme semnificativ mai sofisticate, de aceea un spațiu mare din noua locație a fost dedicat departamentului de cercetare și dezvoltare. Compania în creștere a primit un nou nume care exprima în mod clar eforturile companiei de a oferi clienților săi cizme de schi perfecte și inovatoare din punct de vedere tehnic și cizme de alpinism de calitate superioară. La Spotiva a luat ființă.
1970-1979
Apariția cizmelor de schi din plastic a dus inevitabil la abandonarea acestui segment. Investiția în dezvoltarea și tehnologiile de producție a fost prea mare. În schimb, La Sportiva și-a concentrat eforturile în producția de cizme de alpinism și cizme de schi fond. În această fază, fiii lui Francesco, Lorenzo, Luciano și Marco, s-au alăturat companiei. Membrii familiei Delladio au lucrat împreună pentru a consolida poziția brandului pe piața în dezvoltare a încălțămintei sportive.
1980-1989
Compania a avut ca obiectiv producția de cizme de alpinism. Încălțămintea inovatoare La Sportiva și combinația inconfundabilă violet - galben au constituit un salt uriaș înainte și au dus la o largă recunoaștere a companiei la nivel mondial. În același timp, La Sportiva și-a schimbat structura și a devenit o societate privată cu răspundere limitată, 100% dintre acționari fiind membri ai familiei Delladio.
1991
În 1991, La Sportiva a achiziționat o participație în compania de distribuție independentă La Sportiva France, iar pătrunderea pe piața franceză a crescut semnificativ datorită acestui pas.
1995
Cererea în creștere a împins familia Delladio să construiască o nouă fabrică modernă, care urma să înlocuiască unitatea de producție din Tesero, din ce în ce mai insuficientă și mai incomodă.
1996
În septembrie 1996, compania s-a mutat în noul sediu de producție din Ziano, un sat de munte pitoresc de la poalele Dolomiților.
1997
Mutarea producției la Ziana a fost fructuoasă. Cifra de afaceri anuală a La Sportiva a crescut, pătrunderea pe piețele externe a fost un succes, iar compania a obținut certificarea sistemului de management al calității ISO 9002. În același an, Luciano Deladio a părăsit compania pentru a-și urma drumul.
1998
La Sportiva a început colaborarea cu producătorul american The North Face. TNF a preluat 20% din acțiunile companiei și compania de distribuție La Sportiva North America. În acest fel, The North Face a devenit importatorul exclusiv al produselor La Sportiva pe piața din America de Nord.
2000
Cooperarea cu The North Face nu a contribuit la consolidarea preconizată a poziției în America de Nord, astfel că familia Delladio a cerut invalidarea contractului din 1998. După o analiză amănunțită, deputații de la North Face au decis să se conformeze.
2002
Cererea tot mai mare de echipament La Sportiva i-a determinat pe proprietarii companiei să investească masiv în extinderea producției. Compania a achiziționat o clădire adiacentă fabricii existente. Clădirile au fost conectate printr-un tunel subteran, iar noile spații au fost dotate cu cea mai recentă tehnologie. Cea mai importantă achiziție pentru La Sportiva a fost Lanfranco Brugnoli, un om cu o vastă experiență, care a fost numit director administrativ și financiar.
2003
Compania a obținut un nou certificat ISO 9001:2000, care, pe lângă sistemul de management al calității, include și standardul ISO 14001 care reglementează impactul de mediu al activității. De asemenea, a obținut certificarea DNV, ceea ce o face să fie unul dintre puținii producători care pot respecta criteriile stricte de calitate a producției și de mediu în producție.
2005
La Sportiva a supraviețuit cu cinste crizei care a afectat piețele din întreaga lume. Datorită eforturilor lor uriașe, compania a susținut creșterea și a pregătit un plan de investiții pentru dezvoltare și marketing pentru perioada următoare.
2006
ZIANO DI FIEMME, IANUARIE 2006
În ianuarie 2006, La Sportiva North America, până atunci o companie independentă, a devenit membră a rețelei mondiale de distribuție. Compania s-a restructurat și s-a mutat mai departe rezultând. A început perioada de schimbări. Profesioniști experimentați s-au alăturat echipei de reprezentanți de vânzări pentru a se ocupa de piața italiană, precum și de piețele externe. Un departament de marketing nou înființat a preluat responsabilitățile de comunicare și relații cu publicul. Echipa de cercetare și dezvoltare a avut la dispoziție noi tehnologii. În cele din urmă, fabrica din Zian a fost dotată cu utilaje de producție moderne.
2007
Investiția în creștere și dezvoltare a meritat. Compania a reușit să își atingă obiectivele. Au fost lansate noi modele, dintre care s-au remarcat pantofii de alpinism Solution și pantofii de alergare Fireblade. Sportivii din echipa La Sportiva Team au sărbătorit și ei succesul. Patxi Usobiaga a câștigat Cupa Mondială de Lead Climbing, Kilian Fishuber a domnit la bouldering, iar Fulvio Dapit a câștigat Campionatul Italian de Skyrunning.
2008
La Sportiva a sărbătorit 80 de ani de existență, organizând o serie întreagă de evenimente pentru a comemora această aniversare importantă. În același an, compania a devenit importatorul exclusiv al îmbrăcămintei tehnice canadiene Blurr pentru piața europeană.
2009
Datorită reacției rapide a conducerii și a schimbării strategiilor de afaceri și de marketing, compania a rezistat crizei financiare mondiale fără dificultăți majore. Au fost lansate cizmele de schi Stratos, fabricate din titan și carbon. Noile materiale, construcția sofisticată și manopera precisă au creat un ansamblu unic care a catapultat La Sportiva în topul industriei. Prin intermediul principalilor săi distribuitori europeni, compania a introdus pentru prima dată în Europa colecția brandului canadian Blurr.
2010
Evoluția nefavorabilă de pe piețele mondiale nu a împiedicat La Sportiva să se extindă. Compania a introdus o colecție colorată și îndrăzneață și a încheiat un parteneriat cu producătorul coreean de electronice Samsung. Parteneriatul neconvențional a fost format pentru a crea o nouă linie de îmbrăcăminte tehnică care să completeze gama existentă de bocanci de alpinism, pantofi de schi alpinism, schiuri, legături și alte accesorii. Cu toate acestea, planurile îndrăznețe nu puteau fi realizate fără o creștere a capacității, așa că firma a procedat la extinderea infrastructurii de producție și de depozitare. De asemenea, au fost făcute investiții în protecția mediului, sub forma instalării de filtre pentru captarea monoxidului de carbon și a optimizării gestionării deșeurilor.
2011
La Sportiva a lansat o colecție de schiuri de tură alpină pregătită de mult timp, incluzând toate echipamentele necesare. O gamă completă de schiuri de schi alpinism de tură, o nouă generație de legături, hamuri de alpinism modernizate, cizme Spitfire, Sideral și Starlet și, cel mai important, colecția de îmbrăcăminte tehnică de iarnă așteptată cu nerăbdare. În luna aprilie a aceluiași an, Fujan La Sportiva a fost înființată în colaborare cu un producător chinez care furnizase companiei italiene bocanci de schi fond timp de 12 ani. Imediat, a început construcția sediului noului producător. Încă de la început, clădirea trebuia să fie complet autosuficientă, generând energie prin intermediul panourilor solare și al pompelor de căldură.
2012
Gama de produse La Sportiva a fost extinsă cu noi modele de bocanci care au câștigat în scurt timp numeroase premii și încrederea clienților. Compania a deschis o nouă clădire de birouri și a investit în extinderea capacității de producție. De asemenea, a investit masiv în transformarea managementului său energetic. Începând cu 2012, La Sportiva a reușit să își desfășoare întreaga activitate în întregime pe bază de energie regenerabilă.
2013
Compania a construit o nouă unitate pentru departamentul de cercetare și dezvoltare în Zian și a primit numeroase premii la evenimente internaționale importante. Revoluționarul Trango Cube a stabilit noi standarde în categoria încălțămintei de trekking și alpinism. Echipamentul de schi de tură a fost îmbogățit de o nouă colecție de îmbrăcăminte tehnică și de cizmele cu patru crampoane Spectre și Sparkle concepute pentru freeride. Pe plan sportiv, schiorul francez de schi alpin de tură William Bon Mardion a obținut un mare succes, cucerind Campionatul Mondial cu bocanci Stratos Cube.
2014
În noul său Cod de etică, La Sportiva s-a angajat să își desfășoare activitatea în conformitate cu principiile de responsabilitate socio-economică. Consiliul de supraveghere nou înființat a fost însărcinat cu respectarea principiilor de corectitudine, onestitate, integritate și transparență. O schimbare în producție a fost marcată de o colecție de cizme de drumeție și de trekking, pentru care compania a folosit pentru prima dată tehnologia Gore-Tex Surround. Pantofii de cățărare Helios SR și îmbrăcămintea La Sportiva l-au ajutat pe Urban Zemmer să câștige Campionatul Mondial de cățărare în viteză.
2015
Anul 2015 a fost caracterizat de tristețea pricinuită de trecerea în neființă a lui Francesco Delladio. La Sportiva și-a luat rămas bun de la cel care și-a dedicat toată viața muncii grele. A lăsat în urmă o companie de succes și de renume internațional. Fiul lui Francesco Delladio, Lorenzo Delladio, a preluat funcția de președinte și CEO. Compania a continuat să se dezvolte, câștigând numeroase premii. Cizmele de alpinism extrem G2 MS au fost premiate ca fiind cel mai bun produs outdoor la ISPO. Asociația italiană a comercianților cu amănuntul a evidențiat ambalajul și marketingul La Sportiva ca fiind cele mai eficiente de pe piață. Succesele au fost subliniate de premiul Safe The Brand acordat companiilor care utilizează marca Made in Italy și care au reușit să se impună la nivel internațional.
2016
Compania a pus în funcțiune un nou centru de inovare, care a inclus, de asemenea, un departament de ultimă generație pentru prelucrarea carbonului utilizat, de exemplu, în producția cizmelor de skitouring Stratos de înaltă calitate. În ceea ce privește afacerile, La Sportiva s-a distins prin deschiderea unui magazin de marcă în Cavalese și prin lansarea unui nou site web și a unui e-shop. A fost una dintre puținele companii care au câștigat prestigiosul premiu italian Save the Brand. În plus, Lorenzo Delladio a fost distins cu Ordinul italian de merit (Ordine al merito della Repubblica Italiana) pentru că a condus compania în conformitate cu principiile sustenabilității și cu o abordare responsabilă a protecției mediului.
2017
A fost un an de schimbări majore în structura de proprietate a companiei. Lorenzo Delladio a cumpărat partea fratelui său Marco și a devenit unicul proprietar al companiei. Compania a investit în infrastructura sa, extinzându-și clădirea principală de birouri, construind o nouă hală de producție și deschizând un magazin de marcă în Rodellar, Spania. La Sportiva a câștigat premiul Save the Brand pentru a treia oară consecutiv, de data aceasta pentru abordarea progresistă a activităților online. Un succes binemeritat a fost obținut de cizmele de skitouring high-end Stratos Hi-Cube, fabricate cu ajutorul unor tehnologii cunoscute din industria aerospațială. Produsul inovator a fost distins cu premiul Compasul de Aur. Ambasadorii mărcii nu au fost lăsați în urmă. Adam Ondra a fost primul din lume care a escaladat un traseu în Norwegian Flatanger în dificultate 9c. Angela Eiter, pentru o schimbare, a devenit prima femeie care a escaladat o linie cu clasificarea 9b. La sfârșitul anului, La Sportiva a publicat un raport de sustenabilitate care sintetizează toate activitățile de responsabilitate socială ale companiei.
2018
La Sportiva a sărbătorit cu stil 90 de ani de la înființarea companiei. Este vorba despre multimedia, un site web special și a fost creată o colecție de povestiri scurte "90 de ani cu La Sportiva - povești de alpinism și inovație". Compania a câștigat un prestigios premiu OMI pentru monografia privind istoria companiei. Un alt premiu Radical Green Award a venit pentru activitatea consecventă și zilnică de dezvoltare a produselor și proceselor durabile. La Sportiva a câștigat, de asemenea, premiul pentru cea mai bună comunicare corporativă în același an.
2019
La Sportiva a deschis trei noi magazine de marcă - unul în Spania și două în Italia. Familia Delladio a primit premiul italian Di padre in figlio (De la tată la fiu) pentru modul excelent în care a gestionat schimbarea de generații. Compania a stabilit un parteneriat cu Lavaredo Ultra Trail, o cursă de sky running de clasă mondială la care participă anual peste 7.000 de alergători din peste 40 de țări.
2020
Producția a fost afectată de pandemie. Compania a adoptat o abordare mai responsabilă a întregii situații decât măsurile guvernamentale. Compania încearcă pe cât posibil să păstreze locurile de muncă ale personalului său. Se introduce lucrul inteligent și se accelerează digitalizarea proceselor de afaceri. O parte din producție este dedicată producției de măști chirurgicale. Pe rețelele sale, La Sportiva a lansat campania #SportividaCasa, care a adus sfaturi valoroase de la profesioniști cu privire la antrenamentul la domiciliu. Piața a început să redescopere skitouring-ul, sportul în care La Sportiva s-a specializat de mult timp.
2021
În ciuda problemelor majore cauzate de situația pandemică, compania reușește să obțină o creștere de aproape o treime. Lorenzo Delladio este desemnat Antreprenorul Anului de către un grup de experți Ernst & Young. Juriul de experți sintetizează conceptele-cheie ale viziunii strategice a mărcii italiene din Trentino în termenii curaj, inovație și transformare. După 19 ani de activitate în cadrul companiei, directorul general Lanfranco Brugnoli își ia adio de la o binemeritată pensionare. El este succedat de Marcello Favagrossa.