La Sportiva

La Sportiva

Produkty

SKI TOURING GLOVES

Mănuși La Sportiva SKI TOURING GLOVES Black/Yellow Mănuși La Sportiva SKI TOURING GLOVES Storm Blue/Red

La Sportiva

  • Black/Yellow
  • Storm Blue/Red

Mănușile Skialp cu izolație sintetică oferă confort termic și o respirabilitate excelentă. Palma din piele rezistentă va crește durabilitatea mănușilor și va îmbunătăți aderența.

  • Nou
  • Reducere 60,00 lei
  • Gratuit
  • Reducere 240,00 lei
  • Gratuit

600,00 lei 540,00 lei 600,00 lei 360,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

Trail Gloves Women

Mănuși La Sportiva Trail Gloves Women Black/Malibu Blue

La Sportiva

  • Black/Malibu Blue

Mănuși pentru femei din colecția de alergare. Protecție excelentă împotriva frigului datorită mănușii de protecție ascunsă într-un buzunar integrat pe spatele mâinii.

  • Nou
  • Reducere 25,00 lei

250,00 lei 225,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

SESSION TECH GLOVES Women

Mănuși La Sportiva SESSION TECH GLOVES Women Malibu Blue/White

La Sportiva

  • Malibu Blue/White

Mănușile cu degete de curse pentru femei nu vă vor împovăra și vă vor oferi o protecție optimă. Datorită capacului rezistent la vânt, puteți transforma mănușile în mănuși rezistente la vânt în cel mai scurt timp.

  • Reducere 43,00 lei
  • Gratuit

425,00 lei 382,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

RACE OVERGLOVES ECO

Mănuși La Sportiva RACE OVERGLOVES ECO Black/Yellow

La Sportiva

  • Black/Yellow

Mănuși exterioare călduroase.

  • Reducere 34,00 lei
  • Gratuit

340,00 lei 306,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

SKIMO RACE GLOVES Women

Mănuși La Sportiva SKIMO RACE GLOVES Women Malibu Blue/Hibiscus

La Sportiva

  • Malibu Blue/Hibiscus

Mănuși de curse pentru femei.

  • Reducere 86,00 lei
  • Gratuit

342,00 lei 256,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

Stretch Gloves

Mănuși La Sportiva Stretch Gloves Black/Yellow

La Sportiva

  • Black/Yellow

Mănuși elastice de la La Sportiva, care oferă o protecție plăcută împotriva frigului și sunt potrivite pentru utilizarea zilnică.

  • Reducere 32,00 lei
  • Gratuit

320,00 lei 288,00 lei Mergeți la detalii

Comparați

la Sportiva - povestea mărcii

La Sportiva s-a născut în 1928, când Narciso Delladio a început să confecționeze manual saboți și pantofi din piele pentru fermierii și tăietorii de lemne care locuiau în văile Fassa și Fiemme din Dolomiții italieni. După încheierea războiului mondial, cererea de încălțăminte de calitate a crescut, așa că Narciso a angajat angajați suplimentari. Faima Calzoleria Sportiva s-a răspândit în curând dincolo de văile montane.

Astăzi, La Sportiva produce încălțăminte și rucsacuri pentru aproape toate activitățile în aer liber pe care vi le puteți imagina. Pantofii pentru cățărare, cizmele de alpinism și cizmele de expediție pentru alpinism se află chiar în topul pieței. Gama s-a extins recent pentru a include încălțăminte pentru schi de tură și alergare pe trasee montane. Producția de încălțăminte este urmată cu succes de producția, în continuă expansiune, de îmbrăcăminte tehnică pentru alergare, alpinism și schi de tură. Cea mai mare parte a producției are încă loc la sediul central al companiei din Ziano di Fiemme, dar echipamentele cu sigla La Sportiva pot fi achiziționate în peste 70 de țări din întreaga lume.

LA SPORTIVA ISTORIA MĂRCII

1920-1939

Momentul în care zvonurile despre îndemânarea lui Narciso Delladio au început să se răspândească prin văile din Fassa și Fiemme este momentul în care s-a născut marca. Tânărul Narciso a reușit să facă încălțăminte de înaltă calitate pentru fermieri și tăietori de lemne. În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, Narciso făcea cizme pentru armata italiană. În timpul războiului, a fost dezvoltat sistemul patentat de șireturi, adoptat mai târziu de alte companii de încălțăminte respectate.

După 1945

După cel de-al Doilea Război Mondial, cererea de încălțăminte de calitate a crescut dramatic, astfel încât numărul angajaților Narciso a crescut substanțial. Popularitatea companiei Calzoleria Sportiva a ajuns mult dincolo de granițele văilor natale din munții italieni.

1950-1959

Numărul de angajați a fost mărit din nou în anii '50 de către fiul lui Narciso, Francesco Delladio. Francesco este bine cunoscut pentru capacitatea de a lua decizia corectă la momentul potrivit. El a fost cel care a dus la bun sfârșit construcția unei noi fabrici de producție în suburbiile Tesero. Uzina în care, la scurt timp după ce a fost finalizată, a început noua producție de ghete de schi. Popularitatea crescândă a acestui sport trebuia să fie însoțită de cizme semnificativ mai sofisticate, de aceea un spațiu mare din noua locație a fost dedicat departamentului de cercetare și dezvoltare. Compania în creștere a primit un nou nume care exprima în mod clar eforturile companiei de a oferi clienților săi cizme de schi perfecte și inovatoare din punct de vedere tehnic și cizme de alpinism de calitate superioară. La Spotiva a luat ființă.

1970-1979

Apariția cizmelor de schi din plastic a dus inevitabil la abandonarea acestui segment. Investiția în dezvoltarea și tehnologiile de producție a fost prea mare. În schimb, La Sportiva și-a concentrat eforturile în producția de cizme de alpinism și cizme de schi fond. În această fază, fiii lui Francesco, Lorenzo, Luciano și Marco, s-au alăturat companiei. Membrii familiei Delladio au lucrat împreună pentru a consolida poziția brandului pe piața în dezvoltare a încălțămintei sportive.

1980-1989

Compania a avut ca obiectiv producția de cizme de alpinism. Încălțămintea inovatoare La Sportiva și combinația inconfundabilă violet - galben au constituit un salt uriaș înainte și au dus la o largă recunoaștere a companiei la nivel mondial. În același timp, La Sportiva și-a schimbat structura și a devenit o societate privată cu răspundere limitată, 100% dintre acționari fiind membri ai familiei Delladio.

1991

În 1991, La Sportiva a achiziționat o participație în compania de distribuție independentă La Sportiva France, iar pătrunderea pe piața franceză a crescut semnificativ datorită acestui pas.

1995

Cererea în creștere a împins familia Delladio să construiască o nouă fabrică modernă, care urma să înlocuiască unitatea de producție din Tesero, din ce în ce mai insuficientă și mai incomodă.

1996

În septembrie 1996, compania s-a mutat în noul sediu de producție din Ziano, un sat de munte pitoresc de la poalele Dolomiților.

1997

Mutarea producției la Ziana a fost fructuoasă. Cifra de afaceri anuală a La Sportiva a crescut, pătrunderea pe piețele externe a fost un succes, iar compania a obținut certificarea sistemului de management al calității ISO 9002. În același an, Luciano Deladio a părăsit compania pentru a-și urma drumul.

1998

La Sportiva a început colaborarea cu producătorul american The North Face. TNF a preluat 20% din acțiunile companiei și compania de distribuție La Sportiva North America. În acest fel, The North Face a devenit importatorul exclusiv al produselor La Sportiva pe piața din America de Nord.

2000

Cooperarea cu The North Face nu a contribuit la consolidarea preconizată a poziției în America de Nord, astfel că familia Delladio a cerut invalidarea contractului din 1998. După o analiză amănunțită, deputații de la North Face au decis să se conformeze.

2002

Cererea tot mai mare de echipament La Sportiva i-a determinat pe proprietarii companiei să investească masiv în extinderea producției. Compania a achiziționat o clădire adiacentă fabricii existente. Clădirile au fost conectate printr-un tunel subteran, iar noile spații au fost dotate cu cea mai recentă tehnologie. Cea mai importantă achiziție pentru La Sportiva a fost Lanfranco Brugnoli, un om cu o vastă experiență, care a fost numit director administrativ și financiar.

2003

Compania a obținut un nou certificat ISO 9001:2000, care, pe lângă sistemul de management al calității, include și standardul ISO 14001 care reglementează impactul de mediu al activității. De asemenea, a obținut certificarea DNV, ceea ce o face să fie unul dintre puținii producători care pot respecta criteriile stricte de calitate a producției și de mediu în producție.

2005

La Sportiva a supraviețuit cu cinste crizei care a afectat piețele din întreaga lume. Datorită eforturilor lor uriașe, compania a susținut creșterea și a pregătit un plan de investiții pentru dezvoltare și marketing pentru perioada următoare.

2006

ZIANO DI FIEMME, IANUARIE 2006

În ianuarie 2006, La Sportiva North America, până atunci o companie independentă, a devenit membră a rețelei mondiale de distribuție. Compania s-a restructurat și s-a mutat mai departe rezultând. A început perioada de schimbări. Profesioniști experimentați s-au alăturat echipei de reprezentanți de vânzări pentru a se ocupa de piața italiană, precum și de piețele externe. Un departament de marketing nou înființat a preluat responsabilitățile de comunicare și relații cu publicul. Echipa de cercetare și dezvoltare a avut la dispoziție noi tehnologii. În cele din urmă, fabrica din Zian a fost dotată cu utilaje de producție moderne.

ZIANO DI FIEMME, IANUARIE 2006

2007

Investiția în creștere și dezvoltare a meritat. Compania a reușit să își atingă obiectivele. Au fost lansate noi modele, dintre care s-au remarcat pantofii de alpinism Solution și pantofii de alergare Fireblade. Sportivii din echipa La Sportiva Team au sărbătorit și ei succesul. Patxi Usobiaga a câștigat Cupa Mondială de Lead Climbing, Kilian Fishuber a domnit la bouldering, iar Fulvio Dapit a câștigat Campionatul Italian de Skyrunning.

2008

La Sportiva a sărbătorit 80 de ani de existență, organizând o serie întreagă de evenimente pentru a comemora această aniversare importantă. În același an, compania a devenit importatorul exclusiv al îmbrăcămintei tehnice canadiene Blurr pentru piața europeană.

2009

Datorită reacției rapide a conducerii și a schimbării strategiilor de afaceri și de marketing, compania a rezistat crizei financiare mondiale fără dificultăți majore. Au fost lansate cizmele de schi Stratos, fabricate din titan și carbon. Noile materiale, construcția sofisticată și manopera precisă au creat un ansamblu unic care a catapultat La Sportiva în topul industriei. Prin intermediul principalilor săi distribuitori europeni, compania a introdus pentru prima dată în Europa colecția brandului canadian Blurr.

2010

Evoluția nefavorabilă de pe piețele mondiale nu a împiedicat La Sportiva să se extindă. Compania a introdus o colecție colorată și îndrăzneață și a încheiat un parteneriat cu producătorul coreean de electronice Samsung. Parteneriatul neconvențional a fost format pentru a crea o nouă linie de îmbrăcăminte tehnică care să completeze gama existentă de bocanci de alpinism, pantofi de schi alpinism, schiuri, legături și alte accesorii. Cu toate acestea, planurile îndrăznețe nu puteau fi realizate fără o creștere a capacității, așa că firma a procedat la extinderea infrastructurii de producție și de depozitare. De asemenea, au fost făcute investiții în protecția mediului, sub forma instalării de filtre pentru captarea monoxidului de carbon și a optimizării gestionării deșeurilor.

2011

La Sportiva a lansat o colecție de schiuri de tură alpină pregătită de mult timp, incluzând toate echipamentele necesare. O gamă completă de schiuri de schi alpinism de tură, o nouă generație de legături, hamuri de alpinism modernizate, cizme Spitfire, Sideral și Starlet și, cel mai important, colecția de îmbrăcăminte tehnică de iarnă așteptată cu nerăbdare. În luna aprilie a aceluiași an, Fujan La Sportiva a fost înființată în colaborare cu un producător chinez care furnizase companiei italiene bocanci de schi fond timp de 12 ani. Imediat, a început construcția sediului noului producător. Încă de la început, clădirea trebuia să fie complet autosuficientă, generând energie prin intermediul panourilor solare și al pompelor de căldură.

2012

Gama de produse La Sportiva a fost extinsă cu noi modele de bocanci care au câștigat în scurt timp numeroase premii și încrederea clienților. Compania a deschis o nouă clădire de birouri și a investit în extinderea capacității de producție. De asemenea, a investit masiv în transformarea managementului său energetic. Începând cu 2012, La Sportiva a reușit să își desfășoare întreaga activitate în întregime pe bază de energie regenerabilă.

2013

Compania a construit o nouă unitate pentru departamentul de cercetare și dezvoltare în Zian și a primit numeroase premii la evenimente internaționale importante. Revoluționarul Trango Cube a stabilit noi standarde în categoria încălțămintei de trekking și alpinism. Echipamentul de schi de tură a fost îmbogățit de o nouă colecție de îmbrăcăminte tehnică și de cizmele cu patru crampoane Spectre și Sparkle concepute pentru freeride. Pe plan sportiv, schiorul francez de schi alpin de tură William Bon Mardion a obținut un mare succes, cucerind Campionatul Mondial cu bocanci Stratos Cube.

2014

În noul său Cod de etică, La Sportiva s-a angajat să își desfășoare activitatea în conformitate cu principiile de responsabilitate socio-economică. Consiliul de supraveghere nou înființat a fost însărcinat cu respectarea principiilor de corectitudine, onestitate, integritate și transparență. O schimbare în producție a fost marcată de o colecție de cizme de drumeție și de trekking, pentru care compania a folosit pentru prima dată tehnologia Gore-Tex Surround. Pantofii de cățărare Helios SR și îmbrăcămintea La Sportiva l-au ajutat pe Urban Zemmer să câștige Campionatul Mondial de cățărare în viteză.

2015

Anul 2015 a fost caracterizat de tristețea pricinuită de trecerea în neființă a lui Francesco Delladio. La Sportiva și-a luat rămas bun de la cel care și-a dedicat toată viața muncii grele. A lăsat în urmă o companie de succes și de renume internațional. Fiul lui Francesco Delladio, Lorenzo Delladio, a preluat funcția de președinte și CEO. Compania a continuat să se dezvolte, câștigând numeroase premii. Cizmele de alpinism extrem G2 MS au fost premiate ca fiind cel mai bun produs outdoor la ISPO. Asociația italiană a comercianților cu amănuntul a evidențiat ambalajul și marketingul La Sportiva ca fiind cele mai eficiente de pe piață. Succesele au fost subliniate de premiul Safe The Brand acordat companiilor care utilizează marca Made in Italy și care au reușit să se impună la nivel internațional.

2016

Compania a pus în funcțiune un nou centru de inovare, care a inclus, de asemenea, un departament de ultimă generație pentru prelucrarea carbonului utilizat, de exemplu, în producția cizmelor de skitouring Stratos de înaltă calitate. În ceea ce privește afacerile, La Sportiva s-a distins prin deschiderea unui magazin de marcă în Cavalese și prin lansarea unui nou site web și a unui e-shop. A fost una dintre puținele companii care au câștigat prestigiosul premiu italian Save the Brand. În plus, Lorenzo Delladio a fost distins cu Ordinul italian de merit (Ordine al merito della Repubblica Italiana) pentru că a condus compania în conformitate cu principiile sustenabilității și cu o abordare responsabilă a protecției mediului.

2017

A fost un an de schimbări majore în structura de proprietate a companiei. Lorenzo Delladio a cumpărat partea fratelui său Marco și a devenit unicul proprietar al companiei. Compania a investit în infrastructura sa, extinzându-și clădirea principală de birouri, construind o nouă hală de producție și deschizând un magazin de marcă în Rodellar, Spania. La Sportiva a câștigat premiul Save the Brand pentru a treia oară consecutiv, de data aceasta pentru abordarea progresistă a activităților online. Un succes binemeritat a fost obținut de cizmele de skitouring high-end Stratos Hi-Cube, fabricate cu ajutorul unor tehnologii cunoscute din industria aerospațială. Produsul inovator a fost distins cu premiul Compasul de Aur. Ambasadorii mărcii nu au fost lăsați în urmă. Adam Ondra a fost primul din lume care a escaladat un traseu în Norwegian Flatanger în dificultate 9c. Angela Eiter, pentru o schimbare, a devenit prima femeie care a escaladat o linie cu clasificarea 9b. La sfârșitul anului, La Sportiva a publicat un raport de sustenabilitate care sintetizează toate activitățile de responsabilitate socială ale companiei.

2018

La Sportiva a sărbătorit cu stil 90 de ani de la înființarea companiei. Este vorba despre multimedia, un site web special și a fost creată o colecție de povestiri scurte "90 de ani cu La Sportiva - povești de alpinism și inovație". Compania a câștigat un prestigios premiu OMI pentru monografia privind istoria companiei. Un alt premiu Radical Green Award a venit pentru activitatea consecventă și zilnică de dezvoltare a produselor și proceselor durabile. La Sportiva a câștigat, de asemenea, premiul pentru cea mai bună comunicare corporativă în același an.

2019

La Sportiva a deschis trei noi magazine de marcă - unul în Spania și două în Italia. Familia Delladio a primit premiul italian Di padre in figlio (De la tată la fiu) pentru modul excelent în care a gestionat schimbarea de generații. Compania a stabilit un parteneriat cu Lavaredo Ultra Trail, o cursă de sky running de clasă mondială la care participă anual peste 7.000 de alergători din peste 40 de țări.

2020

Producția a fost afectată de pandemie. Compania a adoptat o abordare mai responsabilă a întregii situații decât măsurile guvernamentale. Compania încearcă pe cât posibil să păstreze locurile de muncă ale personalului său. Se introduce lucrul inteligent și se accelerează digitalizarea proceselor de afaceri. O parte din producție este dedicată producției de măști chirurgicale. Pe rețelele sale, La Sportiva a lansat campania #SportividaCasa, care a adus sfaturi valoroase de la profesioniști cu privire la antrenamentul la domiciliu. Piața a început să redescopere skitouring-ul, sportul în care La Sportiva s-a specializat de mult timp.

2021

În ciuda problemelor majore cauzate de situația pandemică, compania reușește să obțină o creștere de aproape o treime. Lorenzo Delladio este desemnat Antreprenorul Anului de către un grup de experți Ernst & Young. Juriul de experți sintetizează conceptele-cheie ale viziunii strategice a mărcii italiene din Trentino în termenii curaj, inovație și transformare. După 19 ani de activitate în cadrul companiei, directorul general Lanfranco Brugnoli își ia adio de la o binemeritată pensionare. El este succedat de Marcello Favagrossa.

2022

Anul acesta a fost un mare succes pentru companie. Astfel, a putut continua să-și îndeplinească ambițiile îndrăznețe în domeniul infrastructurii digitale, al sistemelor de producție, precum și al sustenabilității și condițiilor excelente de muncă pentru angajații săi.
Pantofii inovați G-Tech pentru alpinism și alpinism pe gheață, Cyclone Cross GTX pentru antrenamentele de iarnă și cursele pentru alergătorii montani entuziaști au văzut lumina zilei. Au fost făcuți pași suplimentari în producția de echipamente de înaltă tehnologie, care sunt, de asemenea, ecologice și durabile.
Dintre activități, cea mai mare și de succes a fost cu siguranță Climb World Tour în cooperare cu cei mai importanți pereți de cățărat din lume.

2023

Anul acesta continuă tendințele stabilite, în principal în ceea ce privește utilizarea materialelor organice 100% reciclate, precum și a materialelor biodegradabile. Un exemplu pentru toți este seria Evo-Shell. Binecunoscuta linie profesională Alpine Tech a fost, de asemenea, inovată, iar în domeniul încălțămintei, pantofii G-Summit concepuți pentru alpinismul tehnic la altitudini mari s-au alăturat pantofilor de top G-Tech.
La Sportiva și-a restabilit, de asemenea, parteneriatul cu populara cursă Lavaredo Ultra Trail by UTMB, până în 2027.